אפליקציית תפילת הדרך

הורידו את האפליקציה בחינם:

תפילת הדרך אפליקציה אנדרואיד

לא תמיד זוכרים את תפילת הדרך בעת הנסיעה ולפעמים שוכחים לקחת סידור עם נוסח תפילת הדרך. במקרה כזה כדאי להיעזר באפליקציית תפילת הדרך.

אפליקציה תפילת הדרך היא אפליקציה הניתנת להורדה למכשיר הסלולרי. באפליקציה יש את נוסח תפילת הדרך. בעת הנסיעה פותחים את האפליקציה וקוראים מנוסח התפילה.

ניתן להשתמש באפליקציית תפילת הדרך בכל סוג של טיול. אין זה משנה אם הטיול הינו טיול משפחתי, או טיול חברתי. כאשר מדובר בטיול קבוצתי יש צורך לבחור בילד אחד שיגיד את תפילת הדרך בשם כל הילדים. אפשר לתת לילד להגיד את תפילת הדרך מתוך האפליקציה. גם בטיול של מבוגרים ניתן לבחור נציג שיגיד את תפילת הדרך בקול ובכוונה מתוך האפליקציה.

ישנם סוגים שונים של עיצוב לאפליקציית תפילת הדרך ורוב האפליקציות מאפשרות לבחור את סוג העיצוב לתפילת הדרך.

את תפילת הדרך אומרים בנסיעה מחוץ לעיר. מטרת אמירת תפילת הדרך בעת הנסיעה היא שמירה והגנה על נוסעי הרכב. בתפילת הדרך אנו מתפללים שלא יקרה שום דבר בדרך. אמנם בימינו אין ליסטים וחיות רעות בדרך, אך יש שנוהגים להוסיף לתפילת הדרך את המילים "ותאונות דרכים", כדי שנינצל מתאונות דרכים קטלניות.

את תפילת הדרך אומרים כאשר נוסעים בדרך בין עירונית שאין בה בני אדם. את תפילת הדרך אומרים גם בנסיעה בדרכים בארץ, וגם בנסיעה בדרכים בחוץ לארץ.